//یکتا نت روستای گردشگری پامنار

روستای گردشگری پامنار

روستای گردشگری پامنار

یکی دیگر از مناطق گردشگری دزفول، روستای خوش‌آب‌وهوای پامنار است که در دامنه‌های زاگرس و در حدود ۴۵ کیلومتری مرکز دزفول جا خوش کرده است. دو رود دز و «کرخه» در اطراف پامنار جاری هستند و از جریان حیات‌بخش این دو رود، این روستا نیز بی‌نصیب نمانده و رنگی سبز به خود گرفته است.

هوای ناب و پاک روستای پامنار و طبیعت دیدنی‌اش که قسمتی از کوهستان را سبز کرده، این منطقه را به یکی از جاهای دیدنی دزفول تبدیل کرده است. آرامش جذابی از سادگی زندگی روستایی را در پامنار می‌توانید لمس کنید.

این روستا غروب‌های بی‌نظیری دارد و قرص نارنجی‌رنگ خورشید در پناه کوهستان، نمایشی تماشایی اجرا می‌کند. این نمایش زیبا در شب نیز با آسمانی ستاره‌باران ادامه پیدا می‌کند و برای هر مسافر شیفته طبیعت خاطره‌ای خوش می‌سازد. در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این روستا می‌توانید، برای چند روز طعم شیرین زندگی در محیط روستایی را بچشید.

علاوه بر طبیعت بکر و خوش‌رنگ روستا، وجود «قلعه شاداب» در نزدیکی روستا، گورستانی تاریخی و همچنین «دریاچه شهیون»، از عواملی هستند که روستای پامنار را به یکی از دیدنی های دزفول تبدیل کرده‌اند.

چطور به روستای پامنار دزفول برویم؟

فصل سرسبز بهار و همچنین اواخر روزهای زمستان، بهترین زمان ممکن برای سفر به پامنار است. برای رسیدن به این روستا از دزفول، باید وارد جاده شهیون شوید. «بیشه‌بزان» را پشت سر بگذارید تا به روستای «اسلام آباد» برسید. در این نقطه از مسیر، یک دو راهی خواهید دید که مسیر سمت چپ شما را به روستای پامنار می‌برد.

دیدگاه کاربران

پیشنهادات ویژه