//یکتا نت چالکندی

چالکندی

چالکندی

خب یک بار دیگه و به مناسبت فرار مردم از پارکها و گرمای هوای دزفول به سمت رودخونه و تفریحات آبی براتون یه پکیج آبگردی آماده کردیم و تقریبا هفته ای یک مکان از اماکن تفریحی گردشگری مرتبط با تفریحات تابستانی دزفول رو معرفی می کنیم با ذکر یک نکته که :

مهمترین ، مهمترین و مهمترین اصل استفاده از رودخانه و آب ، رعایت اصول ایمنی و نکات مرتبط با حفظ جان شما و همراهان شماست. پس لطفا به هیچ عنوان بازی در آب را سرسری نگیرید و نکات ایمنی را رعایت کنید. تنها به آب نزنید، جاهای جدید را حتما با بلد و راهنمای مسلط و مجرب ، تجربه کنین و مراقب خودتون و همراهانتون باشین.

این شما و این چالکندی

برای رسیدن به چالکندی از دزفول دو راه دارین. یکی راه آبی که با استفاده از قایقهای موتوری مستقر در پارک دولت میشه به دل آب زد و بعد از حدود نیم ساعت به چالکندی می رسین. راه دوم هم اینه که با استفاده از تاکسی (با خودروی خودتون اینکار رو نکنین چون در مقصد ، جایی برای پارک ماشین شما وجود نداره) از دزفول در مسیر دزفول- شهیون طی طریق کنین و 5 کلیومتر بعد از پادگان قدس ، از تاکسی پیاده بشین و شروع کنین به حدود یک تا یک و نیم کیلومتر تپه نوردی تا به رودخونه برسین. اینجا دقیقا چالکندی است و شما می تونین بر اساس محل استقرارتون و همچنین علاقه و تجربه تون ، تفریحات مختلفی از جمله اسکی روی آب ، پرش ، قایق سواری ، شیرجه و ... رو تجربه کنین . فقط یادتون باشه که جان شما از همه چی مهمتره پس ایمن تفریح کنین

 

عکس استفاده شده احتمالا از عکاس خوب دزفولی آقای مصطفی نوید کیا باشه

دیدگاه کاربران

پیشنهادات ویژه