//یکتا نت علی کله

علی کله

علی کله

مگه میشه دزفولی باشی و علی کله نرفته باشی؟

حتی میتونیم بگیم مگه میشه خوزستانی باشی و تابستون هوای رسیدن به خنکای آب رود دز در علی کله رو نکرده باشی؟

مجموعه تفریحی توریستی علی کله دقیقا در حاشیه رود دز و در پایین دست سد تنظیمی واقع شده. یک محل تفریحی با امکانات مورد نیاز از جمله پارکینگ  و فضاهای سبز و سکوهای نصب چادر، سکوهای نشستن در کنار رودخانه و از همه مهمتر کانالی فرعی با عمق آب کمتر برای بچه ها و نوجوانانی که احیانا از آب خروشان و خنک رود دز ترس داشته باشند.

دسترسی به واحدهای اقامتی، دسترسی به اماکن تجاری و نورپردازی مجموعه تفریحی توریستی علی کله باعث شده که در آخر هفته ها و ایام تعطیل ، موج خروشانی از انسانهای عاشق آب و آب گردی را در علی کله ببینیم. مسافرانی که از راه های دور و نزدیک خودشان را به دزفول می رسانند و پرسان پرسان سراغ علی کله را می گیرند.

یه روایت غیر رسمی هم هست که میگن از بس روزهای پنج شنبه و جمعه توی علی کله مرغ کباب می کنن، یه لایه غلیط از دود و چربی مرغ در هوای آسمان دزفول به وجود میاد که خب این مساله کاملا مزاح و منباب تفریح و سرگرمی است.

در سالهای نه چندان دور ، یک سری تجهیزات تفریحات آبی هم در علی کله نصب بوده که در حال حاضر خبری از اونا نیست ولی می تونین از سایر امکانات این مجموعه تفریحی نهایت استفاده و لذتتون رو ببرین.

پیشنهاد ما این است که تابستون دزفول رو با استفاده از امکانات آبی رودخانه دز برای همیشه در ذهنتان جاودان و ماندگار کنید.

تیم تولید محتوای مِجری ، اقامت خوب و پر لذتی را در دزفول برایتان آرزو دارد.

دیدگاه کاربران

پیشنهادات ویژه