//یکتا نت طبیعت گردی

طبیعت گردی

طبیعت گردی

طبیعت گردی یکی از انواع محبوب سفرهاست که می تواند روح شما را جلا بدهد. طبیعت دزفول هم یک مقصد فوق العاده گردشگری و سفر است. قرار گرفتن دزفول در بین کوهستان و جلگه ، موقعیت فوق العاده ای از جاذبه های طبیعی دیدنی را به وجود آورده است. دزفول ، میعادگاه زمستانگردی و پاییزگردی طبیعت گردان ایران و جهان است.

شما در فصل پاییز و زمستان می توانید هر روز که اراده کنید ، جایی برای دیدن داشته باشید و بازهم با کمبود زمان مواجه شوید. دژ محمدعلی خان، آبشار شوی، دریاچه شهیون، جزیره های رودخانه دز، بیشه عباس آباد، پناهگاه حیات وحش ، تپه ماهورهای سردشت ، روستاهای گردشگری پامنار، کوهستانهای برفگیر سالند، زمستانگردی در رودخانه دز و ماهیگیری، دیدن چالکندی در روزهای بارانی ، دره کول خرسون ، منطقه بکر و جذاب صوفی احمد و دره توبیرون فقط نام تعداد محدودی از دیدنی های طبیعت دزفول است.

تیم تولید محتوای مِجری ، در بخش تصاویر دیدنی دزفول ، همه این مناطق را به همراه سایر دیدنی های دزفول به تصویر کشیده تا شما هم به جمع عاشقان طبیعت دزفول ملحق شوید. وعده ی ما پاییز و زمستان در طبیعت دزفول و بهار و تابستان در رودخانه زلال، خروشان و چشم نواز دز.

دیدگاه کاربران

پیشنهادات ویژه