//یکتا نت بیشه عباس آباد دزفول

بیشه عباس آباد دزفول

بیشه عباس آباد دزفول

ییشه عباس آباد دزفول در جنوب شهر دزفول و در کنار روستایی با همین نام واقع شده که در واقع قسمتی از جنگل های ملی دز است  .این بیشه به صورتی بکر و زیبا در کنار رود دز و در 10 کیلومتری شهر دزفول قرار دارد .به دلیل نوع پوشش گیاهی ،بیشه عباس آباد در اکثر فصول سال قابل استفاده بوده و یکی از جاذبه های طبیعی دیدنی دزفول به شمار می رود.

ییشه عباس آباد بخشی از جنگل های ملی دز است که در جنوب شهر دزفول و در کنار روستایی با همین نام واقع شده است. جنگل های دز آخرین بازمانده جنگل های مناطق نیمه گرمسیری می باشند .فضای بیشه عباس آباد به صورتی بکر و زیبا در کنار رود دز گسترده شده و فاصله آن تا شهر حدود ۱۰ کیلومتری است. شهر دزفول به دلیل نوع پوشش درختان معمولا تمام سال سبز است اما در این بیشه زیبا درختان در فصول مختلف سال تغییر رنگ داده و می توان در آن به زیبایی پاییز و سایر فصول را لمس کرد. چنین طبیعت دلنشینی در جنوب دزفول در کنار طبیعت مرتفع شمال شهرستان، خود دلیلی بر این مدعاست که دزفول شهر چهار فصل است.
به دلیل نوع پوشش بیشه عباس آباد در اکثر فصول سال قابل استفاده بوده و یکی از جاذبه های طبیعی دیدنی دزفول به شمار می رود. این بیشه در جنوب رود دز شکل گرفته و برای رفتن به آن بعد از روستای بن جعفر به روستای عباس آباد باید رفت و بعد از عبور از آن وارد بیشه شد. در این بیشه، طبیعت بکر، زیبایی خود را به رخ بازدیدکنندگان می کشد و در آن در فصل های مختلف به ویژه در پاییز و زمستان، جشنی از رنگ ها برپاست. این بیشه یکی از جاذبه های کم نظیر استان خوزستان می باشد که با برنامه ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت آن می تواند در ایام مختلفی از سال پذیرای علاقمندان به طبیعت باشد.

برای دسترسی به این بیشه باید از روستای بن جعفر به روستای عباس آباد  رفت و بعد از عبور از آن وارد بیشه شد. درسفر به دزفول در هر فصلی از سال،لذت اقامت و پیک نیک یک روزه در این بیشه را از دست ندهید.
 

دیدگاه کاربران

پیشنهادات ویژه